Witajcie,
Aby coś osiągnąć najpierw należy postawić sobie cel. Jego jasne zdefiniowanie pomoże nam w wyborze kierunku w jakim powinniśmy zmierzać, a także umożliwi nam sprawdzenie czy cel został osiągnięty.
W myśl tej zasady określam misje/cel tego bloga jako poprawienie efektywności zarządzania czasem i produktywności swojej i Waszej. Będę starał się pisać informacje poparte głównie swoim doświadczeniem.
Jak to? Przecież pisząc bloga będziesz przeznaczał swój czas na to zamiast robić coś innego!
Owszem. Jednak będzie to czas dobrze zainwestowany ;-).
Jeśli mamy więcej zadań do wykonania to wbrew pozorom jesteśmy bardziej efektywni. Wpadamy w rytm pracy co sprzyja naszej koncentracji. Lepiej mieć np. 10 zadań dziennie niż 1. Czemu? Gdy mamy 1 dziennie to przeważnie odkładamy to na "potem", a przez resztę czasu obijamy się, robiąc pseudo potrzebne rzeczy.
Nie oznacza to, że nie mam co robić, jednak pisząc bloga o takich rzeczach jak produktywność, zarządzanie czasem, formalizuję swoją wiedzę na ten temat. Na wiele aspektów można spojrzeć bardziej obiektywnie, szczególnie gdy Wy - Czytelnicy - będziecie dzielić się swoją wiedzą w komentarzach.
piątek, 7 grudnia 2007
Misja, cel tego bloga
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz